Általános Szerződési Feltételek

Tevékenységi körök:

Vadászfegyverek, lég-, gáz-, riasztó,- gumilövedékes önvédelmi fegyverek, optikák, felszerelések, ruházat, ajándéktárgyak, sörétes, golyós, riasztó lőszerek árusítása (engedélyköteles termékek is!). Fegyverjavítás, tusfaragás-javítás, fegyverbeállítás, belövés.Vadászat és rendezvényszervezés.
 
Általános Szerződési Feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
 
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
 
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatók meg:
  • Üzemeltetői adatok
  • Megvásárolható termékek köre
  • Rendelési információk
  • A megrendelések feldolgozása
  • Rendelés menete
  • A megrendelt termék és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
  • Házhoz szállítás információk
  • Házhoz szállítás díjszabása
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatban
  • Garanciális információk, jótállás, szavatosság
  • Elállás joga
  • Az elállási jog gyakorlásának menete
  • Adatkezelési információk
 
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában illetve telefonon kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
 
Üzemeltetői adatok
Cégnév:   Vadászbolt, Ősze László EV.
Székhely: 2030 Érd, Fehérvári út 63-65.
Telephely: 2030 Érd, Fehérvári út 63-65.
Adószám: 73502931-1-33
Fegyver engedély szám: 1300 821/8353-4/2017 F.
Szerződés nyelve:  Magyar 
Elektronikus elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefonos elérhetőség:  (23) 368 043
Kapcsolattartó neve: Ősze László
Fogyasztói kifogások megtételének helye: 2030 Érd, Fehérvári út 63-65.
 
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre: 
Vadászfegyverek, lég-, gáz-, riasztó,- gumilövedékes önvédelmi fegyverek, optikák, felszerelések, ruházat, ajándéktárgyak, sörétes, golyós, riasztó lőszerek árusítása (engedélyköteles termékek is!). Fegyverjavítás, tusfaragás-javítás, fegyverbeállítás, belövés. Vadászat és rendezvényszervezés.
 
A termékekre, szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt Áfát (27%), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Erről a rendelési információk között tájékozódhat. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
 
Rendelési információk
Megrendeléseit leadhatja e-mailben vagy telefonon, e cselekménye a megrendelés visszaigazolásával a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében szerződéskötésnek minősül (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről).
 
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 16 óráig. Ezen időponton túl is van lehetőség a megrendelés leadására, elsősorban elektronikus úton, ilyenkor az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben 24 órán belül telefonon visszaigazolja a szállítási és számlázási adatokat, illetve hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést. Ezen kívül 48 órán belül elektronikus úton (e-mailben) is visszaigazoljuk megrendelését.
 
Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül.
Adatbeviteli hiba esetén vagy küldje el még egyszer rendelését az űrlap segítségével és írja bele, milyen adatot szeretne módosítani vagy egy e-mailben is megírhatja ezt nekünk, ahogy kényelmesebb Önnek. A telefonon visszaigazolás folyamán szóban is egyeztetjük az adatokat, így biztosan rendben lesz a rendelése.
 
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai információk a beszállító (vagy rajta kívül álló okok) miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében, pl. beszállítói készlethiány esetén. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Ez esetben a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
 
Rendelés menete
Történhet e-mailben, telefonon vagy rendelési űrlap segítségével.
E-mailben: írja meg nekünk, mely terméket szeretné megvásárolni, s azt milyen címre küldjük. Amennyiben a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól, adja meg a számlázási adatokat is. Mivel minden rendelést telefonon visszaigazolunk, ezért kérjük, mellékelje telefonszámát, melyen elérhető. Kérjük, figyeljen a pontos telefonszám megadására, mert ennek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése.
Telefonon: rendelését leadhatja telefonon is, ekkor szóban egyeztetjük a rendeléshez szükséges adatokat, illetve a szállítás, fizetés körülményeit is.
Rendelési űrlapon: az űrlap kitöltésével is leadhatja rendelését. Kérjük itt is figyeljen a telefonszám, e-mail cím helyes megadására, mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Rendelését ez esetben is visszaigazoljuk telefonon.
 
A megrendelt termék és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés visszaigazolása alapján minden költséget tartalmaz. Lehetőséget biztosítunk a cég bankszámlájára történő előre utalásra is.
 
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
 
Házhoz szállítás információk
Weboldalunk magyarországi címekre vállal kiszállítást, megrendeléseit a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, ha teheti, célszerű munkahelyi címet megadni. Ha a futár nem találja otthon, megkísérli ismételten kézbesíteni a csomagot (ilyenkor szükség van a telefonszámára, melyen biztosan elérhető).
 
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatban
Át nem vett, visszajött csomagok esetén a szállítás, visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését csak a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.
 
Házhoz szállítás díjszabása
Bruttó 100.000.- Ft értékű rendelés alatt bruttó 2000Ft a postaköltség, bruttó 100.000.- Ft feletti értékű rendelés esetén ingyenes a postai kiszállítás.
 
Garancia
Az általunk forgalmazott termékek szervizhátterét azok gyártói biztosítják. A szervizek elérhetőségeit (címe, telefonszáma) a garancialevél tartalmazza. A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
 
Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján a teljesítés napjától számított 1 év jótállás és a Ptk. 308.§ (4) bek. alapján a teljesítés napjától számított 0,5 és 2 év szavatosság vonatkozik.
 
A hiba elhárításának módja elsősorban a javítás, melyet a termék gyártója által üzemeltetett szerviz végez. Probléma esetén megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
 
Jótállás tartós fogyasztási cikkekre
A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti.
A jótállás időtartama egy év.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - jótállási jegyet átadni.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
• a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját, a hiba okát és a javítás módját,
• a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját,
• a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított - új határidejét.
 
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
 
Vonatkozó jogszabályok:
151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
A Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 248. §-ában foglaltakra figyelemmel a Kormány a következő rendeletet alkotja:
1. § (1) A Magyar Köztársaság területén fogyasztói szerződés [Ptk. 685. § e) pontja] keretében értékesített, a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
(2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
(3) A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (a továbbiakban: fogyasztó).
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
2. § (1) A jótállás időtartama egy év.
(2) A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
3. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - jótállási jegyet átadni.
(2) A jótállási jegyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni.
(3) A jótállási jegyen fel kell tüntetni:
a) a forgalmazó nevét és címét, a fogyasztási cikk megnevezését, típusát, gyártási számát, továbbá - ahol alkalmazható - azonosításra alkalmas részeinek meghatározását,
c) a gyártó és - külföldről származó termék esetén - az importáló nevét, címét,
d) a fogyasztót a jótállás alapján megillető jogokat, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit,
e) a vásárlás vagy az üzembe helyezés időpontját.
(4) A jótállási jegynek utalnia kell arra, hogy a jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.
4. § (1) A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
(2) A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét.
5. § (1) A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
(2) A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
(3) A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
a) a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját, gépjármű esetében továbbá a kilométeróra állását, a hiba okát és a javítás módját,
c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, gépjármű esetében továbbá a kilométeróra állását,
d) a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított - új határidejét.
6. § (1) A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
(2) Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
 
Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék átvételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
 
Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállás jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
 
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát (és ha a vásárlásnál fizetett szállítási költséget, akkor azt is) a fogyasztó részére. Az elállási jog gyakorlása esetén a visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
 
Vonatkozó jogszabályi rész:
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet
"4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben - a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettıl az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerő használatából eredő kárának megtérítését.
 
5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében."
 
Az elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését a maradandóság végett kérjük elsősorban írásban tegye meg, határidőn belül (az átvételtől számított 8 munkanapon belül kell elküldeni az e-mailt vagy postára adni a jelzést). Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
 
A megrendelt terméket az előzetes jelzés után postai úton legalább könyvelt küldeményként, vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk postacímére (Parti Kft., 2000 Szentendre, Rózsa u. 16.). Fontos, hogy postai út esetén ne sima küldeményként adja fel, hogy visszakereshető legyen (nehogy elkeveredjen a postán, stb.).
 
Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, a portósan vagy utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
 
Kiemelten ügyeljen a termék épségére, ugyanis a jogszabály szerint a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a vásárlót terheli!
 
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges félreértések elkerülése végett van szükség (például ha a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt).
 
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül cégünk visszatéríti a vásárló által megadott bankszámla számra a termék vételárát.
 
Adatkezelés
A weboldal használata során részére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél számára, kivétel ez alól a küldeményen feltüntetett szállítási adatok a házhozszállítás esetén.
Adatokat kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adunk át hatóságok részére.
A rendelés leadása folyamán megadott számlázási adatok rögzítésre, tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
 
Megrendelésének leadásával elfogadja a weboldal általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.